Am gasit "poezia" asta pe facebook si cred ca merita postata. Eu, una, am ras cand am citit-o. Enjoy! :)
I love you atat de tare
Incat I believe ca mor,
You are so incantatoare
Oh, my dear, cat te ador.
When I go la brat cu tine
Ma simt very magulit
Ca are looking toti la mine
Oh, I'm so, so fericit.
All ar fi atat de bine
But you see, nu-i chiar asa,
Caci I tell ce simt in mine
Dar tu smile si smile intruna
And I think ca spun traznai
Please don't face pe nebuna
Si mai look in ochii mei.
Understand? I love you draga
Cum the hell sa-ti mai vorbesc?
You are totul pt mine
And I want sa te-ntalnesc
But in difficult, vezi bine,
Caci you'r mother is pe faza
Si din five in five minute
Carefully te controleaza.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu